Servis mobitela - posaljite postom
Slanje uređaja poštom
Sve uređaje kojima je potreban servis, zaprimamo i dostavnom službom (cijene dostave provjerite na sljedećim linkovima Pošta, GLS).Kako najbolje zapakirati uređaj i pripremiti ga za slanje?
Uređaj je najbolje zapakirati u originalnoj ambalaži, ako je imate, ako ne poslužit će i kartonska kutija sa dodatkom folije za pakiranje (folija s jastučićima). Kutiju također možete staviti u veću kovertu sa zaštitnim jastučićima, kako bi sigurno i bez dodatnih oštećenja stigla na našu adresu. U kovertu također stavite vaše podatke (broj mobitela, adresu i opis kvara).Naša adresa
Ringoel ServisObrov 17
21215 Kaštel Lukšić
21215 Kaštel Lukšić
0915185875
Dostava
Uređaj šaljete o svom trošku. Ukoliko se odlučite na servis, slanje uređaja natrag k vama je gratis. Ako vam ne odgovara ponuda za servis, zadržavamo pravo naplatiti povratnu poštarinu od okvirno 40kn. Dostava na području cijele Hrvatske traje 2 do 4 radna dana.Zaprimanje i servis uređaja primljenih dostavnom službom
Uređaji zaprimljeni dostavom imaju prioritet pri dijagnostici kvara i servisu. Odradit ćemo ih u što kraćem roku i obavijestiti vas telefonski o stanju uređaja, potrebom popravku, cijeni i završetku servisa.
Trajanje servisa (popravka)
Trajanje servisa ovisi o više faktora. Najvažniji su da li je potrebno utvrditi kvar, (ako sami ne znate što je pokvareno), te da li je potrebno naručiti dijelove. Ako vam je kvar poznat npr. puknut ekran i ako dio imamo na stanju, što spada u brzi servis, vaš mobitel može biti gotov već za nekoliko sati i poslan natrag.
Garancija
Garancija na sve popravke i sve ugrađene dijelove je 90 dana. Garancija se ne odnosi na softwerske popravke.