• Samsung Galaxy S20 problem s Wi-Fi

    Samsung S20 Wi-Fi problem

    Samsung Galaxy S20 uz S20 Plus i S20 Ultra su doista super-otmjeni pametni telefoni, sa svojim zadivljujućim specifikacijama i nizom funkcionalnosti koje će zadiviti svakoga.

    Iako je Samsung Galaxy S20 prekrasan pametni telefon, nije lišen dječjih bolesti i bugova - zahvaljujući svom Android operativnom sustavu. Problemi koji se javljaju na ovom Android OS pametnom telefonu zapravo nisu problem i mogu se lako riješiti.

    Govoreći o problemu sa Wi-Fi-jem na Samsung Galaxy S20 telefon zapravo nije razlog koji stoji iza nemogućnosti spajanja na mrežu, usporenog interneta ili prekidanja veze. Umjesto toga vjerojatnost je da je problem s mrežom ili ruterom, koji ne radi savršeno kako bi trebao.

    Kako popraviti vezu s Wi-Fi prekidom u Galaxy S20?

    Važno je napomenuti da problemi s povezivanjem na mrežu ponekad nisu jednostavni za riješiti. Možda biste problem mogli riješiti na sljedeći način:

    1: Ponovo pokrenite telefon i ruter

    Problemi s vezom koji su se neočekivano dogodili bez očitog razloga mogli bi biti uzrokovani manjim problemom firmvera ili potrebom za osvježavanjem samog rutera.

    Dakle, prvo i najvažnije što trebate učiniti je ponovno pokrenuti svoj Galaxy S20 i pričekati da ponovno učita sve sustave.

    Evo kako: Pritisnite i držite tipku za smanjenje glasnoće i tipku za uključivanje/isključivanje duže od 10 sekundi. Pričekajte sekundu ili dvije i kad se pojavi logotip, otpustite obje tipke i pustite telefon da dovrši ponovno pokretanje. Vaš Galaxy S20 se uspješno resetirao.

    Dok se telefon ponovno pokreće, možete slijediti korake u nastavku za ponovno pokretanje rutera.

    Odspojite ruter s napajanja i ostavite minutu-dvije. Sada ga ponovo uključite i pričekajte dvije, tri minute da se digne sustav na ruteru i da se poveže na liniju.

    2: Resetiranje mrežnih postavki telefona

    Ako vam gore spomenuto rješenje ne uspije, a svi ostali uređaji povezani s ruterom rade u redu, sada je vrijeme za resetiranje mrežnih postavki telefona.

    To će poništiti sve mrežne postavke i ispraviti bilo koji problem s vezom. Ovaj postupak se pokazao učinkovitim.

    Evo kako: Otvorite postavke uređaja/Opće upravljanje/Ponovno postavljanje/Ponovno postavljanje postavki mreže

    Ne radi? Ne brinite!

    3: Vraćanje na tvorničke postavke

    Ako ste prošli sva rješenja i izvršili mrežne postavke, a problem je ostao, ovo je zadnja opcija. Kako se radi o problemu s firmwareom ili određenim servisima, možete ga riješiti jednostavnim resetiranjem.

    Međutim, imajte na umu da napravite kopiju važnih datoteka, dokumenata ili drugih podataka prije nego što resetirate telefon, jer će svi vaši podaci biti trajno izbrisani i nećete im više imati pristup.

    Zaključak

    To je za sada sve - nadamo se da će gore navedena rješenja funkcionirati, kako bi se riješio Wi-Fi problem sa Samsung Galaxy S20, koji se često javlja.

    Međutim, preporučujemo vam da prođete kroz mrežne postavke telefona i sve provjerite. Ako resetiranje mrežnih postavki ne uspije, postoji vjerojatnost da nešto nije u redu s vašim modemom.

    Ako bilo što od navedenog ne pomaže, u našem servisu besplatno ćemo dijagnosticirati kvar, obavijestiti vas o kvaru i potrebnom servisu, te po dogovoru servisirati mobitel.



  • POŠALJI UREĐAJ POŠTOM

    Niste blizu nas? Nema problema, uređaj na servis možete poslati poštom!

    ADRESA

    u.o. Ringoel
    Obrov17, 21215 Kaštel Lukšić

    EMAIL

    ringoel@a1.hr
    smringoel@gmail.com

    TELEFON

    021 228 008

    DOGOVORI SERVIS

    Dogovorite servis unaprijed i skratite vrijeme čekanja